به گزارش ایرنا صادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در این مراسم گفت: برنده اصلی انتخابات ملت ایران هستند که با حضور گسترده در صحنه انتخابات به فردی که دارای برنامه دقیق و هدفمند برای اداره، توسعه و رفع مشکلات کشور باشد، رای می دهند.
وی با بیان اینکه برگشت به عقب عقلانی نیست افزود: باید با انتخاب دوباره حجت الاسلام روحانی اجازه ندهیم، مسیر صحیح طی شده توسط وی در نیمه راه متوقف شود.
وی اظهار کرد: مدیر توانا فردی است که با برنامه موفق، ثروت و ذخائر نقاط مختلف کشور را با برنامه ریزی صحیح بین همه اقشار جامعه عادلانه توزیع کند.
جوادی حصار با انتقاد از برخی موضع گیری ها در تبلیغات و سخنرانی های انتخاباتی گفت: تمام اشخاصی که به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در صحنه حضور دارند، سرمایه های کشور هستند و همه باید در فضای تعامل و آرامش در جامعه مسائل و استدلالهای خود را بیان کنیم.
وی افزود: هر یک از نامزدها باید الگوی صلابت، قدرت، حلم، مدارا، شرافت و انسانیت برای جمهوری اسلامی باشند.
وی اظهار کرد: اگر حجت الاسلام روحانی دوباره به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شود، فرصتی برای تکاپوی دیدگاه های منطقی و اصلاح طلبانه در کشور فراهم می شود تا بار دیگر در فضای منطق و گفت و گو از حق ایران در صحنه های بین المللی دفاع شود.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: وزیر امور خارجه ایران در مذاکرات هسته ای به طرف های مذاکره نشان داد که ایران کشوری با 2500 سال سابقه کهن تاریخی و فرهنگی است و هیچ کشور و قدرتی حق اهانت به ملت ما را ندارد.
وی افزود: دولت یازدهم کشور را با رشد منفی 6.4 و با صندوق ارزی خالی از دولت قبل تحویل گرفت و امروز در شرایط مطلوب اقتصادی قرار دارد.
وی اظهار کرد: با پیگیری و درایت دولت یازدهم و با حمایت رهبر معظم انقلاب همه قطعنامه های سازمان ملل علیه ایران که هر کدام از آنها می توانست یک قدرت و کشور را از بین ببرد، لغو شد.
در این مراسم ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام حسن روحانی با مسئولیت دکتر عبدالجواد خواجوی در شهرستان گناباد فعالیت خود را آغاز کرد.
7545/2095/ 6053 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.