حسین شرافتی راد روز دوشنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان و کارگران شهرستان تایباد گفت: حضور پر شور و با صلابت مردم در انتخابات پیش رو؛ رسالت مهم مردم ایران اسلامی خواهد بود که ارمغان آن اقتدار و سربلندی ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه ملت ایران همواره بر اساس آرمان ها و باورهای خود در همه صحنه حضور داشته، اظها کرد: این ملت همیشه در طول تاریخ در مقابل دشمنان خود ایستاده و با اقتدار،همدلی و وحدت سرنوشت خود را رقم زده اند،
وی یکی از مهمترین دغدغه های دولت را برنامه های اشتغالزایی دانست و افزود: خلاقیت، نوآوری، سهم بازار، اشتغال و اشتغالزایی،توسعه منابع انسانی و افزایش روحیه نشاط و شادابی از جمله شاخص های یک کارآفرین نمونه است.
وی اظهار کرد:کارگران و کارفرمایان با وجود مشکلات بسیار برای اعتلای کشور و پویایی اقتصاد ایران عزیز از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.
وی توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی الگوهای برتر، ایجاد رقابت در فضای کسب و کار و حمایت معنوی را حرکت بزرگی به سمت رشد و شکوفایی برنامه های اشتغالزایی دانست.
وی گفت:کارآفرینی یکی از عوامل موثر بر اقتصاد است و کارآفرینان همواره در توسعه اقتصادی کشورهای توسعه یافته نقش محوری داشته اند که لازم است در این زمینه حمایت های اساسی صورت گیرد.
در این مراسم از کارآفرینان و کارگران نمونه شهرستان تایباد تجلیل شد.
شهرستان 117هزار نفری تایباد در فاصله 225کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
6012/7494 خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.