* روزنامه خراسان
این روزنامه با روتیتر 'پس از اعلام وصول نامه پژوهشکده هواشناسی درباره اقلیم مشهد وعده داده شد' در عنوان نخست خود نوشت: شرکت گاز: وجوه اضافی را برمی گردانیم.
عکس صفحه نخست خراسان نیز تصویری از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم است که عنوان 'نام نویسی بیش از 100 نفر در غیاب چهره های سرشناس' را به همراه دارد.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
تیتر صفحه نخست این ویژه نامه نیز همانند روزنامه اصلی مساله اقلیم مشهد و بازپرداخت وجوه اضافی هزینه گاز است. عکس صفحه نخست ویژه نامه هم تصویری از مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله صالحی با حضور مردم، استادان و طلاب حوزه علمیه خراسان است که عنوان 'وداع باشکوه با مدرس صالح' برای آن انتخاب شده است.

* شهرآرا
این روزنامه عنوان صفحه نخست خود را به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نتایج بیکاری همچون آسیب‌های اجتماعی، فساد و نارضایتی و تاکید ایشان بر ضرورت تمرکز بر تولید و اشتغال اختصاص داده است.
عکس برگزیده صفحه نخست شهرآرا نیز تصویری از مراسم اعتکاف معنوی در حرم رضوی با عنوان 'سه گانه به درگاه یگانه 'است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه 'گاز ارزان شد' را به نقل از استاندار خراسان رضوی به عنوان تیتر نخست منتشر کرده است.
تصویری از بالگرد امدادی هلال احمر و جمعی از پرسنل این جمعیت و شماری از زلزله زدگان هم عکس صفحه نخست اتفاقیه است که با عنوان 'حاشیه نگاری زلزله، زلزله نگاری حاشیه' گزارشی در خصوص عملکرد برخی دستگاهها در جریان زمین لرزه اخیر در خراسان رضوی همراه می باشد.

* روزنامه قدس
این روزنامه نیز در نخست خود نوشت: واشنگتن و مسکو سرشاخ شدند.
عکس صفحه نخست قدس نیز به تصویری از آخرین نشست خبری رئیس جمهوری اختصاص دارد که با عنوان 'به مردم دروغ نگوییم' با فونت درشت به چاپ رسیده است.

* وی‍ژه نامه استانی قدس
'برگشت مبالغ اضافه دریافتی از مشترکان گاز مشهدی' عنوان نخست این ویژه نامه است. عکس صفحه نخست آن هم به تصویری از تلاشهای جهادگران بسیجی اختصاص دارد که با عنوان ' اجرای 80 طرح عمرانی با کمک جهادگران بسیجی در خراسان جنوبی' منتشر شده است.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.