امیر سرتیپ دوم رضا آذریان روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اقدامات این شورا افزود: شورای پنجم شهر مشهد در مسایل مختلف فرهنگی، عمرانی و اجتماعی در کنار ارتش بوده است، شهردار مشهد نیز به خوبی با قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق همراهی و تعامل داشته که قدردان آن هستیم.

وی ادامه داد: بدون شک این اقدامات ارزنده و خوب شورای شهر مشهد امسال هم تداوم خواهد داشت و ارتش نیز برای خدمت به زائران و مجاوران حضرت امام هشتم (ع) در کنار مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنی آمریکا با ایران هیچگاه قطع نمی‌شود. به همین دلیل همیشه باید بنیه دفاعی خود را قوی کنیم و همه نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش به این موضوع باور دارند.

امیر آذریان افزود: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ما وضع شده، ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تجهیزات تولیدی داخلی، رزمایش‌های بسیار بزرگی انجام داده و در زمینه ساخت تجهیزات نظامی هم دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: قرارگاه شمال شرق ارتش در ۶ استان فعال است و ۷۰۰ کیلومتر مرز را زیرپوشش دارد که اجازه پیش آمدن کوچکترین مشکلی در این نواحی را نمی‌دهد.

وی با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نیز گفت: ارتش در به ثمر رساندن انقلاب نقش بسیار مهمی ایفا کرد تا انقلاب با تدابیر امام خمینی (ره) در کنار مردم و علما به پیروزی رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.