حمید رضا مهدوی مقدم روز سه‌شنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسانه ها و فعالان فضای مجازی با تولید محتواهای فرهنگی و راه اندازی پویش "نه به مسافرت به گناباد" و "نه به دست دادن" برای ترغیب مردم به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تلاش می کنند.

وی ادامه داد: در این پویش‌ها که در برخی کانال‌های تلگرامی گناباد ایجاد شده است گروه‌ها و فعالان اقتصادی و فرهنگی گناباد با پیوستن به آن از مردم درخواست می کنند برای جلوگیری از شیوع کرونا به این شهر سفر نکنند و با یکدیگر دست ندهند و روبوسی نکنند. 

وی گفت: تولید انیمیشن طنز قرنطینه گناباد توسط برخی هنرمندان با گویش محلی گنابادی با مضمون پرهیز از سفر مسافران از سایر نقاط کشور  به این شهرستان تا زمان رفع خطر بیماری کرونا از دیگر اقدامات فعالان فرهنگی و هنری گناباد است.

مهدوی مقدم افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد هم  سه فیلم طنز سه دقیقه ای با لهجه گنابادی با عناوین "احمدک دعا می خواند و احمدک آهنگ می سازد" با محتوای لزوم رعایت بهداشت و پرهیز از سفر به این شهر برای پیشگیری از شیوع کرونا تولید کرد.

وی اظهار داشت: خبرگزاری‌ها، رسانه ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی محلی گناباد هم با تهیه اخبار و گزارش توجه خاصی به رسالت خود در پیشگیری از بیماری کرونا دارند.

شهرستان گناباد دارای ۲۲ موسسه، انجمن قرآن و عترت، انجمن فرهنگی و هنری، آموزشگاه آزاد هنری، سینما و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی، ۲۲ کانون آگهی و تبلیغات و نشریه محلی و چاپخانه، ۶ پایگاه اطلاع رسانی دارای مجوز و شرکت سینمایی و ۸۹ کانون فرهنگی و هنری مساجد است.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.