محمدمهدی طهرانچی روز دوشنبه در همایش دانش‌آموزان آموزشگاه‌های سما در حرم مطهر رضوی افزود: جباران زمان در طول تاریخ هر زمان که اراده کردند حرم ائمه اطهار (ع)، قبرستان بقیع و حرم حضرت امام حسین (ع) را تخریب کردند اما این بار جمهوری اسلامی فرزندی رشید و دین باور به نام سردار سلیمانی تربیت کرد که با وجود تلاش تمام دنیای کفر، نگذاشت این جنایت تکرار شود.

وی ادامه داد: ما نیز اگر متوسل به ائمه (ع) شویم و قدر این حریم را بدانیم ماندگار می‌شویم و راز ماندگار شدن سردار دل‌ها نیز اتصال به اهل بیت (ع) بود. 

وی گفت: انقلاب اسلامی نیز پس ۴۱ سال به رغم همه دسیسه‌های دشمنان ماندگار شده و مراسم ۲۲ بهمن هر سال خروشانتر از سال گذشته برگزار می‌شود که این پیروزی ها در سایه ولایتمداری و توسل به ائمه اطهار (ع) نصیب ما شده است.

طهرانچی افزود: یک جریان فکری می‌خواهد مجاوران مشهدی را شهروند و زائران را گردشگر معرفی کند و تابلو راهنمای زائر را به راهنمای گردشگر تبدیل کند در حالی که همه کسانی که در مشهد زندگی می‌کنند افتخار مجاورت حرم مطهر رضوی را دارند و آرزوی همه ما این است که در حریم حرم آن حضرت تربیت شویم و همچون سردار سلیمانی پاسدار حریم حرم باشیم.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در دفاع از حریم ولایت صادق بود، خالص بود و ما همه آرزو داریم به درجه رفیع معنوی برسیم.

مسعود طاهری لاری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز هدف از برگزاری این همایش دانش‌آموزی را گرامیداشت یاد شهید سلیمانی در چهلمین روز شهادت وی و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و شهیدان در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن ذکر کرد. 

در این همایش که با حضور حدود ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس سمای مشهد در دارالقران حرم مطهر رضوی برگزار شد از پرچم هیات عزاداری دانش‌آموزان سما نیز رونمایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.