محمد رضا حیدری روز دوشنبه در آغاز هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: تفسیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسداری از ارزشهای انقلاب است.
وی اضافه کرد: ۲۲ بهمن ثمره ۱۰۰ سال مبارزه مردم ایران از آغاز مشروطیت است و در حقیقیت تمام مبارزات یکصد ساله ملت ایران که بر محور عدالت و آزادی و توسعه و متکی بر آموزه‌های دینی بود در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ به ثمر نشست.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: چه شکنجه‌ها، زندانی‌ها و تبعیض‌هایی که در این دوران مبارزه کشیده شد تا انقلاب به پیروزی رسید از این رو آنچه مردم در ۲۲ بهمن مطالبه کردند را باید دوباره بازخوانی کرد و در مسیر برنامه‌ها و اهداف خود قرار داد و ارزشهای والا را پاس داشت.
حیدری افزود: همه وجوه عدالت در خواسته‌های مردم مطرح بود که باید تدابیر لازم برای بازگشت به این ارزشها اندیشیده شود.
وی ادامه داد: از آرمانهای انقلاب و جمهوری اسلامی نباید فاصله گرفت و به رغم همه کاستی‌ها و نامهربانی‌ها به بخشی از مردم و مسوولان نظام، با تکیه بر آرمانهای انقلاب، مردم فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور با شکوهی خواهند داشت.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به پیش رو بودن روز زن و گرامیداشت مقام مادر گفت: بانوان در جامعه و خانواده نقش محوری دارند و حضرت فاطمه (س) نگین خلقت است و این بانو نقش برجسته‌ای در دفاع از اسلام و حمایت از پیامبر و حضرت علی (ع) داشت و الگوی ارزشمندی برای بانوان جامعه اسلامی است.
حیدری با اشاره به نقش برجسته خیران در ساماندهی فضای شهری افزود: در مشهد نیز خیران برجسته‌ای وجود دارند که سعی می‌شود در جلسات علنی شورای شهر به منظور توسعه فرهنگ تعامل و همراهی، از این خیران قدردانی شود.
در این جلسه از "مهدی مروج تربتی" از خیران و نیکوکاران خراسان رضوی که در بخشی از اقدامات خود هفت سالن ورزشی برای آموزش و پرورش استان احداث کرده‌ است قدردانی شد.
همچنین به دلیل فرارسیدن روز تکریم از مادران شهدا از مادر شهیده انقلاب در مشهد " شهیده مهری زارع" نیز قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.