حسین اسداللهی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان داورزن افزود: در شرایطی که طرح مثلث توسعه اقتصادی مورد تایید و حمایت مسوولان خراسان رضوی و شهرستان قرار گرفته و همه نهادها و مردم در آن مشارکت دارند برخی مدیران در اجرای آن همکاری لازم را ندارند.
وی تصریح کرد: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی ۱۸ پروژه با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۹۸ نفر در این شهرستان عملیاتی می‌شود.
فرماندار داورزن گفت: هم اکنون عملیات اجرایی دو طرح صنعتی سیم و کابل و ریخته‌گری فولاد با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی داورزن آغاز شده است.
اسداللهی با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: مردم در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی برای حمایت از آرمانهای نظام حضور داشته اند و در این شرایط مسوولان باید بیش از گذشته قدردان مردم بوده و با کارجهادی نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند.  

الگوی مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی، طرحی ابتکاری از سوی "علیرضا رزم حسینی" استاندار کنونی خراسان رضوی است که بر پایه بهره‌گیری از توان بخش خصوصی برای توانمندسازی نقاط محروم و روستایی مبتنی بر همگرایی و همکاری همه ارکان حاکمیت است که اجرای آن از بهمن ماه سال گذشته در همه نقاط خراسان رضوی آغاز شده است.

مرکز شهرستان ۲۱ هزار نفری داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.