کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بیشنیه دمای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که برای فردا با ۲ درجه افزایش به ۱۴ درجه می‌رسد و تا روز شنبه به ۲۰ درجه افزایش خواهد یافت.
فریدون سنگچولی افزود: کمینه دمای امشب مشهد صفر درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که در شب‌های آتی به پنج درجه بالای صفر خواهد رسید.
وی ادامه داد: طی این مدت شاخص کیفیت هوای مشهد و شهرهای بزرگ و صنعتی استان به صورت میانگین در وضعیت سالم خواهد بود اما در برخی ساعات آلاینده‌های جوی افزایش خواهد یافت.
وی گفت: امروز در نیمه شمالی استان خراسان رضوی بارش‌های پراکنده و رگباری رخ خواهد داد اما در نیمه جنوبی استان افزایش ابرناکی خواهیم داشت.
سنگچولی با اشاره به تداوم شدت  وزش باد در خراسان رضوی طی امروز و فردا افزود: بیشترین شدت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان سرخس با سرعت  ۸۳ کیلومتر در ساعت و پس از آن در فریمان با ۸۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. 
وی ادامه داد: سرعت وزش باد در مشهد طی این مدت ۴۷ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.
تربت‌حیدریه با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.