علیرضا رزم حسینی روز شنبه در نشست شورای اداری خراسان رضوی افزود: ستاد تدبیر استان حتی در مواردی از جمله در زمینه شرکت پدیده پا را فراتر از قانون گذاشته و با بهره‌گیری از ظرفیت شورای هماهنگی سران قوا، مشکلات را حل کرده است.

وی به مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی توصیه کرد ظرفیت ستاد تدبیر استان را نادیده نگیرند زیرا مدیران در این ستاد هم قسم شده‌اند تا با همدلی یکدیگر برای تعالی فرهنگی و اقتصادی استان تلاش کنند.

وی با اشاره به حضور سرنوشت ساز و هوشمندانه مردم در همه وقایع از آنان خواست در مراسم ۲۲ بهمن امسال نیز که همزمان با چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی است حضور گسترده و فعال داشته و همچون مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی حماسه‌ساز شوند.

رزم حسینی ادامه داد: ۲۲ بهمن روز همبستگی ملی است و مردم با هر سلیقه سیاسی و گرایش قومی و مذهبی در مراسم این روز شرکت می‌کنند و با توجه به تحریم‌های کم نظیر اقتصادی آمریکا علیه ایران، همبستگی ملی به ملت کمک خواهد کرد که از این مشکلات عبور کند و برای سایر کشورهای اسلامی الگو باشد.

وی با اشاره به فعالیت ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: این ستاد از چند روز قبل به صورت فعال و شبانه‌روزی کار خود را آغاز کرده و فرمانداران آمادگی کامل دارند تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: شهدای انقلاب اسلامی و مبارزین این عرصه تلاش‌های طاقت فرسا برای پیروزی، تثبیت و پایداری انقلاب اسلامی داشته‌اند، آن چه امروز بیش از همه نیاز است، اتحاد و وحدت کلمه می‌باشد که باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی به منصه ظهور برسد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: از زمان حضور استاندار خراسان رضوی در سال گذشته تاکنون ۱۵ راهپیمایی با همکاری سازمان‌ها و شورای تامین در این استان برگزار شده که پنج راهپیمایی از این تعداد در یک ماه اخیر بوده و ۱۳ برنامه نیز به مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر رضوی برگزار شده است.

حجت الاسلام محمد سلطانی افزود: ۲۹ کارگروه متشکل از سازمان‌ها و نهادهای مختلف مسوولیت برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال را برعهده گرفته و ۶۵۳ عنوان برنامه در این راستا  تدوین کرده‌اند که با شعار "انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" طی این دهه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این ارتباط بیش از ۵۳ هزار ریز برنامه در قالب ۶۵۳ برنامه کلی در هشت هزار آموزشگاه، یکهزار و ۷۰۰ مدرسه، سه هزار و ۲۰۰ روستا، حرم مطهر رضوی، بقاع متبرکه امامزادگان، میدان‌های ورزشی و ۲ هزار هیات مذهبی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان‌های این استان طی دهه فجر گفت: مهمترین این رویدادها، نمایشگاه "دستاوردهای صنعت هسته‌ای" است که از امروز تا ۱۶ بهمن در دانشگاه فرهنگیان دایر است.

حجت‌الاسلام سلطانی افزود: مراسم ۲۲ بهمن و دهه فجر مربوط به حزب و تشکل خاصی نیست لذا نباید این ایام را به فرصتی برای تبلیغ له یا علیه فرد و جریانی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی باعث جوشش مجدد انقلاب بین مردم ایران شد و باید از دهه فجر امسال که مصادف با چهلمین روز شهادت آن سردار بزرگ است برای حفظ این جوشش و شور مردمی بهره گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.