به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی روز شنبه در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دیدار با مسوولان اجرایی شهرستان با وی افزود: با توجه به درپیش بودن انتخابات باید همه مسوولان با رعایت انصاف به گونه‌ای عمل کنند تا دستاورد مهم انتخابات که همانا تحقق عدالت است محقق شود و هر فردی به حق قانونی خود برسد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه نیز با بیان اینکه تربت حیدریه پنجمین شهرستان بزرگ استان در حوزه اقتصاد مقاومتی است گفت: در این حوزه ۴۵ طرح سرمایه گذاری را با ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و همچنین سه هزار و ۴۰۰ میلیون یورو به امضا رسانده ایم.
علی رستمی افزود: هیچ فرد و جریان خاصی نمی تواند این موفقیت را حاصل تلاش خود بداند بلکه این مهم، حاصل یک کار جمعی است و در موفقیت‌های بعد پیروزی انقلاب نیز هیچ فرد و گروهی حق ندارد آن را به نام خود ثبت کند همان گونه که در ناکامی های انقلاب نیز همه ما سهیم هستیم. 
وی با تاکید بر ضرورت تقویت عوامل پیروزی انقلاب ادامه داد: مهمتر از انقلاب، تقویت و معرفی این عوامل به نسل جدید است و این بدان خاطر است که این گروه، نسل خاصی همراه با نیازهای ویژه خودش است و ما باید تلاش کنیم پاسخگوی اینها باشیم و آنها را با آرمان های انقلاب آشنا کنیم.
فرماندار ویژه تربت‌حیدریه از ایجاد اختلاف و فاصله بین مقام‌های انتصابی و انتخابی انتقاد کرد و از آن به عنوان مهمترین آفت انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.