حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری پنجشنبه شب در همایش "سپاس نسل چهارمی‌ها از نسل آفتاب" به مناسبت چهل سالگی تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: وظیفه این اتحادیه تربیت، سازماندهی و تقویت روحیه فرزندان انقلاب است.
وی ادامه داد: این حرکت که از ابتدای انقلاب آغاز شد همچنان با همان قاعده در حال تداوم است.
وی گفت: درگیری اصلی با دشمنان جبهه کفر از همان دوران جوانی و مدارس آغاز می‌شود و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پیشگام این مبارزه است.
حجت‌الاسلام حاج علی اکبری افزود: خدا را شاکریم که این اتحادیه در مسیر انجام وظایف خود درگیر منازعات سیاسی جامعه نشد چرا که اتحادیه باید در عمق و نه در سطح کار کند، فعالیت‌ این اتحادیه تربیت در حوزه انقلاب است که کار عمقی می‌طلبد.

وی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب نیز اظهار داشت: اتحادیه باید حرکت خود را با این بیانیه تطبیق دهد.
وی گفت: انقلاب اسلامی هدیه حضرت زهرا (س) است و تحلیل دقیقی دارد لذا جمهوری اسلامی، جمهوری فاطمی و متعلق به حضرت زهرا (س) است، این انقلاب سرمایه‌گذاری اصلی برای تحقق ولایت الهی و اهداف حضرت زهرا (س) است.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری با تکریم پیشکسوتان اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی افزود: فعالیت‌های انجمن اسلامی در این استان شاخص است و امیدوارم در ادامه راه با کمک همه فعالان از جمله پیشکسوتان، این اتحادیه پیشگامی خود را حفظ کند.

سرپرست اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این اتحادیه استانی همزمان با اتحادیه کشوری در سال ۱۳۵۸ تشکیل شد و هم اکنون در ۴۷ منطقه و اداره شهرستانی آموزش و پرورش در خراسان رضوی فعالیت دارد.

هادی هروی افزود: این اتحادیه با حدود ۹۰۰ دفتر در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه خراسان رضوی فعالیت دارد و اعضای اصلی و هیات مرکزی این تشکل دانش‌آموزی در استان سه هزار نفر و اعضای عادی آن بالغ بر ۱۵ هزار نفر است.

وی ضمن گرامیداشت فعالیت ۴۰ ساله اعضای پیشکسوت و جدید این اتحادیه اظهار داشت: در مجموع بانوان ۶۰ درصد اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان را در خراسان رضوی به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.