حجت‌الاسلام حسین صافدل روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تربت‌حیدریه افزود: این شهید بزرگوار فقط یک شخص نبود، بلکه یک جریان آزادیخواهی بود که این جریان با شهادت این سردار سرافراز اسلام متوقف نخواهد شد.
وی وفاداری به خون شهید سلیمانی را عامل کوتاه شدن راه پیروزی دانست و ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی لیله‌القدر جبهه مقاومت در ایران، سوریه، عراق، یمن و لبنان است که مسیر پیروزی و فتح قله‌های نهایی را سال‌ها کوتاه‌تر کرد.
وی گفت: حرکت در مسیر سردار شهید سلیمانی با اقتدار ادامه دارد و با یاری خداوند انتقام سختی از دشمن قسم خورده اسلام و انقلاب خواهیم گرفت.
حجت‌الاسلام صافدل شهید سلیمانی را نماد اقتدار جامعه اسلامی نامید و افزود: دشمن باید بداند که امت اسلامی با ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب بیگانه نیست و جنود شیطان در مقابل ملتی که با بصیرت و در سایه ولایت مسیر انقلاب خود را پیش می‌برند، دست از شیطنت و جنایت نخواهد کشید.

قرائت بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تربت‌حیدریه مبنی بر محکومیت اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مدیحه‌سرایی، ذکر مصیبت و سوگواری در فراق سردار شهید قاسم سلیمانی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.