در اولین هفته از نیم فصل دوم رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر، تیم‌های شهرخودرو مشهد و پیکان تهران روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به دیدار هم رفتند که در پایان این دیدار به تساوی بدون گل رسیدند.

جلال‌ الدین علی محمدی، وحید شیخ ویسی، ماهان رحمانی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، سعید واسعی، سیدمهران موسوی، حجت حق وردی، محمد ستاری، علی حمودی و شهریار مغانلو بایکنان تیم پیکان تهران بودند و همچنین بازیکنان تیم شهرخودرو را نیز اکبر صادقی، سیدمهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، محمدعلی فرامرزی، علی نعمتی، سعید صادقی، محمدحسین مرادمند، علی نبی زاده، امین قاسمی نژاد، یونس شاکری و مرتضی خراسانی تشکیل دادند.

داور این دوره از مسابقه اشکان خورشیدی بود و جلیل شعرانی و مهدی شفیعی نیز وی را یاری کردند.
تیم شهرخودرو هم اکنون در رده پنجم جدول قرار دارد و در ۵ بازی اخیر خود یک برد، ۲ باخت و ۲ تساوی کسب کرده و تیم پیکان نیز در رده ۱۱ جدول قرار داشته و در ۵ بازی اخیر خود یک برد، سه باخت و یک تساوی به دست آورده است.
دیدار تیم‌های شهرخودرو و پیکان ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در حالی آغاز شد که حدود هزار نفر برای تماشای آن حضور داشتند، تعدادی از تماشاگران نیز پشت درهای ورزشگاه مانده بودند که گویا علت آن همراه نداشتن کاغذ چاپ شده بلیت بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.