محمد جواد یزدانی روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این اتفاق شب گذشته در یک مراسم عروسی و در یکی از رستوران‌های بخش کوهسرخ رخ داد و علت آن عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری بود.

وی ادامه داد: با اعلام وقوع این حادثه امداد رسانی توسط اورژانس ۱۱۵ و همچنین پرسنل مرکز جامع سلامت شبانه مرکزی ریوش انجام شد و در این رابطه سه دستگاه آمبولانس به همراه اکسیژن مورد نیاز از کاشمر به بخش کوهسرخ اعزام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: کوچک‌ترین فردی که در این حادثه دچار مسمومیت شد نوزادی هفت‌ ماهه و مسن ترین آنها فردی ۵۸ ساله بود که همگی تحت درمان اکسیژن تراپی قرار گرفتند.

یزدانی افزود: خوشبختانه این حادثه، تلفات جانی نداشت و با توجه به وضعیت حال تعدادی از این مراجعان، شش بیمار با آمبولانس جهت دریافت خدمات بیشتر به بیمارستان‎های کاشمر اعزام شدند.

وی  از مردم خواست با توجه به فصل سرما و نیاز به وسایل گرمایشی حتما در نصب آنها نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.

بخش کوهسرخ شهرستان کاشمر ۲۸ روستا با جمعیت ۲۵ هزار و ۱۴ نفر دارد. مرکز شهرستان ۱۹۵ هزار نفری کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.