سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی در این مراسم گفت: هشت سال دفاع مقدس برگرفته از نور عاشوراست و حضور مردم شهید پرور و انقلابی در این مراسم برای تجدید میثاق با آرمان‌ های شهدا و غبارروبی دل‌هاست.

وی افزود: شهدای مدفون در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مدافعان مرزهای جغرافیایی و دینی بودند که در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند و از میهن خویش دفاع نمودند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، تحول دینی در مسیر بعثت رسول اکرم (ص) است در جنگی که هشت سال به ایران تحمیل شد، ۲۶ کشور به طور مستقیم از شرق و غرب مقابل ما ایستادند که نتیجه آن تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید به انقلاب اسلامی بود.

سردار رضایی رمز پیروزی شهدا را دشمن شناسی و استکبار ستیزی ذکر کرد و گفت: امروز که دشمن شکست خورده عرصه جنگ سرد است، از روزنه فرهنگ و اخلاق وارد عمل شده و در صدد ضربه زدن به اخلاقیات و معنویات ایران اسلامی است.

وی افزود: فرزندان این ملت که با شجاعت مسیر دفاع از مرزها را ادامه می‌دهند و امنیت کشور را تامین می‌کنند با روحیه حماسی خود از اسلام واقعی حراست می‌کنند، تاکنون نیز امنیت با دلاوری‌های این جوانان عمق پیدا کرده و این امنیت مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی این مرزداران است که با روحیه قوی در حال دفاع از مرزها هستند.
۷۴۸۹/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.