فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور روز یکشنبه در این آئین گفت: از مهمترین ویژگی های شهید کاوه در دوران دفاع مقدس که او را از دیگر فرماندهان متمایز می کرد اعتقاد به اتحاد و همبستگی همه اقوام ایرانی در کنار یکدیگر بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدحسن مرتضوی افزود: شخصیت شهید کاوه توسط همه مسئولان، امام راحل و رهبر معظم انقلاب مورد تمجید قرار گرفته از این رو این شخصیت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار جوانی ۲۵ ساله بود که همانند همرزمان خود در دفاع مقدس در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرد و دین و استقلال کشور خود را حفاظت نمود و امروز به واسطه از خود گذشتگی و ایثار شهیدان، خانواده شهدا و جانباران است که پرچم افتخار ایران اسلامی در جهان اسلام به اهتزاز درآمده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور گفت: جوانان با خودباوری و تکیه بر ارزش های اسلامی نقش مهمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دارند.

سردار مرتضوی افزود: استفاده از جوانان می تواند نقش مهمی در پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی داشته باشد و باید از این ظرفیت در راستای اعتلای این نظام الهی استفاده کرد.

وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی در مرحله نخست انقلاب اسلامی با تکیه بر توانمندی های داخلی به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کردند لذا باید به نسل جدید نیز همانند ۴۰ سال قبل اعتماد کرد. 

او اضافه کرد: اگر امروز در غرب آسیا جبهه مقاومت اسلامی و راهبرد فعال مقاومت سبب شکست استکبار جهانی شده به واسطه ایثار و از خود گذشتگی شهداست.

استان خراسان رضوی بیش از ۱۷ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
شهید محمود کاوه از جمله سرداران شهید خراسان رضوی است که دهم شهریور ماه ۱۳۶۵ در منطقه عمومی حاج عمران بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ در سن ۲۵سالگی به شهادت رسید.

۸۰۰۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.