سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: موضوع تبعیض رسانه‌ای صداوسیما بین تولیت قدیم و جدید آستان قدس را قبول ندارم.
مهدی رضوی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، با حضور در تحریریه این خبرگزاری در پاسخ به سوالی پیرامون این که آیا پوشش خبری صدا و سیما از تولیت جدید نسبت به تولیت سابق آستان قدس کاهش یافته است، ضمن اشاره به نادرست بودن این قیاس اظهار کرد: بنده این مساله را این‌گونه نمی‌دانم. ضمن این که در سه‌ماهه اول حضور تولیت جدید حجت‌الاسلام مروی، یک گفت‌وگوی خبری اختصاصی در مشهد داشتیم و دقیقا همین فضا هم در دوره تولیت قبلی موجود بود.
رضوی‌کیا تصریح کرد: یک استدلال و قیاس غلطی که در این‌جا اتفاق می‌افتد، آن است که فضای رسانه‌ای تولیت جدید را با انتهای تولیت قبلی یعنی آقای رئیسی مقایسه می‌کنیم که این از لحاظ مبنایی غلط است؛ به این خاطر که حجت‌الاسلام رئیسی به مدت سه سال، تولیت آستان قدس را عهده‌دار و لذا در فضای رسانه‌ای شناخته شده‌تر بودند و از طرف دیگر، پس از سه سال بسیاری از پروژه‌ها و فعالیت‌های ایشان به ثمر نشسته بود و لذا ظرفیت‌های رسانه‌ای نیز برای ارتباط بیشتر با مردم وجود داشت.
وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر، ایشان در زمانی که کاندیدای ریاست جمهوری بودند، بخش عمده‌ای از مردم از طریق انتخابات با ایشان آشنا شدند. بنابراین، مقایسه این ظرفیت‌های رسانه‌ای دو تولیت و قیاس انتهای تولیت حجت‌الاسلام رئیسی با ابتدای دوره حجت‌الاسلام مروی به لحاظ رسانه‌ای، قیاسی غلط و مع‌الفارق است و فکر نمی‌کنم در مورد صدا و سیما هم صدق کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.