علیرضا رزم حسینی روز جمعه در مراسم بهره برداری از ایستگاه پایانی خط ۲ قطار شهری مشهد با حضور معاون اول رئیس جمهوری افزود: به برکت حضرت امام رضا (ع) خود را وقف کرده ایم که برای شیفتگان آن حضرت کار کنیم.

وی اظهار داشت: در این استان هجده نماینده با سلایق مختلف و همه ائمه جمعه با ما همراه هستند و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز همواره از دولت حمایت کرده است.
وی گفت: انقلاب کردیم که ملت متمدن و متدین داشته باشیم و اینکه این شهر مملو از آسیب های اجتماعی باشد و ۶۰ درصد سرقت ها متعلق به حاشیه شهر مشهد باشد زیبنده شهر حضرت امام رضا (ع) نیست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) هم در این مراسم گفت: سه خط از چهار خط قطار شهری مشهد را این قرارگاه احداث کرده یا در حال احداث آنهاست.
سعید محمد اسلامی با بیان اینکه احداث خطوط ۲ و ۳ و ۴ مشهد را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برعهده گرفته است افزود: خطوط یک و دو قطار شهری مشهد بطور کامل به بهره برداری رسیده و خط سه قطار شهری نیز از مجموع ۲۸ و نیم کیلومتر آن با ۱۳ کیلومتر حفاری ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: خط چهارم قطارشهری نیز به طول ۱۴ کیلومتر قرار است طی ۴۸ ماه به انجام برسد.
وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) رسالت محور است و یک پیمانکار نیست و در کنار دولت ایفای نقش و خدمت‌ رسانی می‌ کند.
شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: از مجموع ۸۳ کیلومتر خطوط قطار شهری مشهد تاکنون ۵۰ درصد به بهره برداری رسیده و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ خط سوم قطار شهری در قطعه چهار به پایان برسد و اهمیت این عمل اتصال خطوط ۱ و ۲ و تحت پوشش قرار گرفتن مرکز شهر است.
محمدرضا کلایی افزود: سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل درون شهری مهمترین مطلب در عدالت شهری است.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.