رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی روز چهارشنبه در مراسم تقدیر از فعالان رسانه سبزوار گفت: در شرایطی که دشمن در جنگ اقتصادی در پی القای یاس و ناامیدی است رسانه ها باید امید را در جامعه رواج دهند.
عباس محمدیان افزود: جنگ روانی و اقتصادی دشمن با هدف ناکارآمدی انقلاب اسلامی و ایجاد شکاف در جامعه شکل گرفته که عبور از این شرایط نیازمند وحدت ملی و نقش آفرینی رسانه هاست.
وی اظهار داشت: پنهان کردن حقایق و جوسازی در شان خبرنگاران مسلمان نیست و خبرنگاران در کشورهای اسلامی نسبت به قلم خود مسئول هستند و در انتشار اخبار نه به سلایق فردی بلکه به رضایت پروردگار توجه دارند.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در آخر سالجاری گفت: باید زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در این عرصه از طریق رسانه ها فراهم شود.
محمدیان همچنین با اشاره به جایگاه  ویژه  رسانه ای سبزوار افزود: گستردگی رسانه ها در این شهرستان ظرفیتی برای توسعه است که باید از آن استفاده شود.
وی اظهار داشت: راه اندازی تعاونی های مصرف، تامین مسکن و شرایط تسهیل در امر ازدواج فعالان رسانه ای استان از برنامه های در دست پیگیری بسیج رسانه خراسان رضوی است.
قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: خبرنگاران در شرایط جنگ اقتصادی و روانی دشمن رسالت سنگینی بر عهده دارند.
یوسف امینی افزود: رسانه ها با بیان دستاوردهای  نظام و خدمات دولت در خنثی نمودن توطئه دشمنان موثر هستند.
وی با اشاره به طرح  مثلث توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: رسانه ها در گفتمان سازی این طرح نقش بی بدیل دارند و باید در تبیین و تحقق رهنموردهای مقام معظم رهبری در بیانیه  گام دوم انقلاب نیز پیشگام باشند.
مراسم روز خبرنگار در سبزوار به همت فرمانداری، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق اصناف این شهرستان برگزار و از فعالان رسانه قدردانی شد.

شهرستان سبزوار با  ۱۰۰ عضو بسیج  رسانه، ۱۷ نشریه محلی، ۱۰ سایت خبری و نمایندگی ۲۵ روزنامه و دفاتر صدا و سیما و خبرگزاریهای کشور از ظرفیت رسانه ای بسیار برخوردار است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.