عضو هیئت‌ رئیسه و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان علامه بهلول گنابادی الگویی برای سایر شهرهاست؛ نحوه مهندسی ساخت، امکانات و فضای مناسب و پرسنل خوب، این بیمارستان را به یک مجموعه درمانی کامل و موفق در جنوب استان خراسان‌رضوی تبدیل کرده است.

اکبر رنجبرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، عصر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان علامه بهلول گنابادی، با بیان این مطلب گفت: تصور من این بود که بیمارستانی با 320 تخت برای یک جمعیت 130 هزار نفری دو شهرستان مناسب نباشد ولی حالا که از این بیمارستان بازدید کردم، اعلام می کنم که یکی از مراکز درمانی پیشرفته، زیبا و مؤثر کشور احداث شده است.

وی ادامه داد: آنچه که در این بازدید برای ما مورد توجه قرار گرفت اتحاد و همبستگی مسئولان این شهرستان بود که با انگیزه بالا در خدمت مردم و به ویژه حوزه بهداشت و درمان بودند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از نگرانی‌های ما این است که حجم عظیمی از منابع، به سمت حوزه بهداشت و درمان رفته ولی به نسبت اعتبارات هزینه شده رضایت‌مندی مردم حاصل نشده؛ ولی عملکرد این مرکز درمانی، رضایت‌مندی نسبی را در مردم به وجود آورده است.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: بسیاری از مراکز درمانی در تهران تقریبا به این بیمارستان شباهت دارند و بنابراین لازم می‌دانم با توجه به اینکه از شهرستان‌های اطراف و حتی استان‌های دیگر برای استفاده از خدمات درمانی، به این بیمارستان مراجعه می‌نمایند مراکز سوختگی و روانپزشکی نیز در اینجا راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی گناباد دانشگاهی در خور شان مردم بوده و تعداد قابل توجهی پزشکان متخصص نیز دارد که امیدواریم دانشکده‌های دندانپزشکی و داروسازی نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم آنچه که شایسته این مردم است در همه نقاط کشور احداث شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.