مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی و مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان و اعضای هیات‌مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی از چند کارخانه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی و سید محسن نظام خیرآبادی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان و اعضای هیات‌مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان‌رضوی با حضور در چند شرکت تولیدی ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تقدیر از زحمات تمامی کارگران شرکت تولیدی ورید، گفت: خوشحالیم در هفته کار و کارگر خدمت شما رسیدیم در این مجموعه تلاش‌‌ها و فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است. مجموعه شما بسیار نمونه و یک کار ارزشی است که با رعایت همه ضوابط، مقررات و استانداردهای روز جهانی فعالیت می‌کند. 

سنجری گفت: پشت این اقدامات یک تیم موفق مدیریتی حضور دارد. ما سپاس‌گزاریم از اینکه در شرایط سخت اقتصادی با تمام قدرت تلاش می‌کنید و با تمام فراز و نشیب‌ها دنبال طرح‌های توسعه‌ای هستید. ایجاد اشتغال جدید برای جوانان و طرح‌های توسعه‌ای شما یک کار ارزشی و اخلاقی است و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به وجود تعامل سازنده بین کارگران و مدیران عنوان کرد: محیطی سالم و به‌دور از تنش روحیه همکاری، همدلی و مشارکت  و محیطی سرشار از صمیمیت و تفاهم متقابل بین کارگران و مدیران موجب رشد و ترقی این واحد تولیدی شده و زمینه تعالی مجموعه را فراهم آورده است.

مدیرعامل شرکت گروه تولیدی پزشکی ورید نیز گفت: حضور مدیران استانی در این شرکت باعث دلگرمی و خوشحالی است و از اینکه شرایط اقتصادی حاضر را درک می‌کنید تشکر می‌کنم. تمام اقدامات و پیشرفت‌های این شرکت یک کار تیمی و گروهی است و ما در این مجموعه به کار تیمی اعتقاد داریم. خوشبختانه همکاری خوبی بین این شرکت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان وجود دارد و تلاش ما در این شرکت برای کسب ثروت نیست بلکه ما به تولید اعتقاد داریم.

همچنین شرکت داروسازی اکسیر گل‌سرخ و صنایع پودر شیر از دیگر کارخانه‌های بود که مورد بازدید قرار گرفتند.

در این دیدارها ضمن آشنایی با روند و نحوه تولیدات، سنجری با تبریک هفته کارو کارگر و تقدیر از تلاش‌های سلامت‌محور این شرکت‌ها گفت: باعث خرسندی است که در استان واحدهای تولیدی سرآمدی وجود دارند که علاوه بر تولید موجبات توسعه انسانی و اقتصادی را فراهم می‌کنند . 

خانم سنویی نیز گفت: مجموعه داروسازی اکسیر گل‌سرخ محصولات متعدد اسانس، عصاره طعم‌دهنده و داروهای گیاهی تولید و علاوه بر بازار داخلی به کشورهای متعدد خارجی نیز صادر می‌کند.

همچنین در جریان بازدید از کارخانه تولید پودر شیر؛ شاطری مدیر این کارخانه گفت: در طول سه سال گذشته به‌دلیل استقرار نظام اداری و ایمنی بهینه هیچ‌گونه حادثه کارگری حتی در حد یک خراش هم نداشته‌ایم .

وی افزود: در راستای توسعه فضای سبز به‌ازای هر یک هزار تن تولید محصول ۱۰۰ درخت در شهرک صنعتی طوس مشهد توسط این واحد کاشته می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.