رئیس شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص گفت: تذکر اعضای شورای شهر به شهردار باید در اولین جلسه علنی پس از اعلام تذکر قرائت شود و با توجه به اصرار تذکردهندگان به قرائت تذکر این موارد قرائت می شود.
محمد رضا حیدری افزود: شهناز رمارم عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد دو تذکر به محمد رضا کلائی شهردار مشهد داد که یکی از آنها در رابطه با عدم مطابقت احکام صادره مدیران کل حوزه های حمل و نقل و عمرانی با چارت سازمانی شهرداری مصوب سال 97 است.
وی ادامه داد: مشکلات و خسارات بسته شدن خیابان حر و درخواست بازگشایی هر چه سریعتر آن مضمون تذکر دیگر این عضو شورا به شهردار مشهد است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز در خصوص عدم تعیین تکلیف مدیریت نمایشگاه بین المللی مشهد و همچنین عدم ادامه اجرای خط سوم اتوبوسهای تندرو یا همان بی. آر.تی به شهردار این شهر تذکر داده است.
حیدری افزود: این تذکرات به شهردار مشهد اعلام و در صحن علنی نیز قرائت شد.
طبق آیین نامه داخلی شورای شهر مشهد اعضای شورا می توانند نسبت به عملکرد شهردار تذکر دهند و شهردار نیز موظف است پس از اعلام وصول در صحن علنی شورا حضور یافته و پاسخگوی تذکر شود.
1922/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.