رضا مومن زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 38 هزار و 842 نفر به پایگاههای ثابت هلال احمر مراجعه کردند و 23 هزار و 739 نفر نیز از خدمات پایگاههای سیار مجری 'طرح سحاب' در تربت حیدریه بهره مند شدند.
وی ادامه داد: پنج هزار و 572 نفر نیز از خدمات ایستگاههای سلامت و هشت هزار و 517 کودک خردسال نیز از فضاهای دوستدار کودک جمعیت هلال احمر در این مدت استفاده کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: 45 هزار و 405 قلم محصولات فرهنگی و آموزشی شامل نقشه، بروشور، کارت همیار هلال، نقاشی خانواده هلال احمر، کیف کمکهای اولیه، راهنمای گردشگری و تراکتهای سلامت و بهداشتی هم بین مسافران نوروزی توزیع شد.
مسئول مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر تربت حیدریه نیز گفت: دختران و پسران جوان داوطلب بشردوست عضو این جمعیت به میزان 453 نفرروز در اجرای 'طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی' مشارکت کردند.
مسعود سعادت نژاد افزود: همچنین طی این مدت 9 هزار و 745 نفر از مسافران و شهروندان به 'پویش ملی بهرفت' یا کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی پیوستند تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری سالم و ایمن را برای خود و خانواده داشته باشند.
وی ادامه داد: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 25 اسفند گذشته تا 16 فروردین ماه جاری به مدت 21 روز در قالب دو پست 24 ساعته شهید محمد وطن پرست واقع در مجتمع خدماتی امام رضا(ع) جنب کارخانه کاشی زرین و پست شهید خاکسار مستقر در میدان جهاد سازندگی و همچنین دو گروه سیار طرح سحاب در بوستانها، مراکز تفریحی و تفرجگاهها اجرا شد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.