علیرضا اورنگی روز دوشنبه در همایش مدیران امور اراضی کشور در مشهد بر ضرورت تسریع در اجرای طرح رفع تداخلات اراضی و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی تاکید کرد و افزود: اجرای طرح رفع تداخلات اراضی کشور اقدامی بزرگ و مهم برای کاهش نگرانی بهره برداران، برطرف شدن موانع تولید در بخش کشاورزی و تعیین تکلیف اراضی کشاورزی، منابع ملی و کاهش اختلافات ملکی است.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح بخش زیادی از مشکلات مردم در این حوزه برطرف می شود و بهره برداران می توانند با قوت قلب و خیال راحت به تولید و افزایش محصولات و ایجاد اشتغال بپردازند.
او تاکید کرد: در شرایط موجود تلاش دشمنان ناکارآمد جلوه دادن مدیریت کشور است که باید با اجرای طرحهای مهم اینچنینی بر افزایش اعتماد مردم افزود.
طرح تداخل اراضی کشور به منظور تسریع در صدور اسناد مالیکت برای اراضی کشاورزی با تعیین مالکیت دولتی و شخصی زمینهای کشاورزی و رفع اختلافات در این رابطه اجرا می شود.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: با پیگیریهای صورت گرفته و عملکرد مناسب استانها شاهد اتفاقات خوبی در زمینه اجرای طرح رفع تداخلات هستیم.
اورنگی افزود: صدور اسناد کشاورزی رویکرد جدی و اولویت مهم سازمان اموراراضی کشور برای نهایی شدن اقدامات انجام شده در حوزه رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی است.
وی ادامه داد: رفع تداخلات اراضی ملی با اراضی زراعی و سنددار شدن اراضی کشاورزی باید در اولویت کاری مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی باشد که در این زمینه سازمان ثبت اسناد کشور نیز زحمات زیادی را متحمل می شود.
همایش مدیران امور اراضی کشور 20 اسفند ماه به مدت یک روز با هدف بررسی روند اجرای طرح رفع تداخلات اراضی کشور در مشهد برگزار شد.
1922/7496
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.