نادر سلیمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 70 میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به چهار ماه حقوق معوق کارکنان است که در پی تامین از آن هستیم تا حداقل دو ماه از این حقوق معوقه تا پیش از پایان سال پرداخت شود.
وی همچنین هزینه جمع آوری پسماند و نگهداری فضای سبز را 90 میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: تاکنون بابت عوارض امور شهری فقط 19 میلیارد ریال از 52 هزار خانوار ساکن شهر تربت حیدریه دریافت شده لذا شهرداری مجبور است بقیه هزینه های جمع آوری پسماند و نگهداری فضای سبز این شهر را از سایر درآمدها تامین کند.
عضو شورای اسلامی شهر تربت حیدریه ادامه داد: امسال تاکنون 90 درصد بودجه 56 میلیارد و 720 میلیون ریالی شهرداری محقق و هزینه شده است. این نهاد در روزهای پایانی سال برای انجام امور ضروری که مهمترین آن پرداخت حقوق معوق و عیدی کارکنان شهرداری می باشد با مشکل جدی مواجه است.
وی گفت: شهرداری بدون مشارکت، همراهی جدی و بهنگام شهروندان نمی تواند شهر را اداره کند لذا از شهروندان فهیم و قدرشناس تربتی درخواست می شود در فرصت باقیمانده از سال 1397 ضمن پرداخت عوارض، از تخفیفهای در نظر گرفته شده بهره مند شوند.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1858/7079/6121
6121
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.