علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان صالح آباد افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد ایجاد ناامیدی بین مردم به ویژه جوانان هستند.
وی با اشاره به گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر تمامی توطئه های دشمنان علیه این نظام را نقش بر آب خواهد کرد.
وی به فرصت های خوب اقتصادی در شهرستان صالح آباد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه صالح آباد به تازگی به شهرستان تبدیل شده است باید توجه ویژه ای به آن شود و ادارات مربوطه نیز در این شهرستان مستقر گردد.
استاندار خراسان رضوی افزود: برای اشتغال جوانان هر گونه تسهیلاتی که نیاز باشد داده خواهد شد که این تسهیلات با سود 6 درصدی در شهرهای بزرگ و سود چهار درصدی در شهرهای کمتر توسعه یافته است که می توان از این فرصت برای توسعه استفاده کرد.
وی خاطر نشان کرد: یک هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به این استان داده شده که تاکنون 420 میلیارد تومان آن ابلاغ شده و فرصت خوبی برای عمران و آبادانی این استان می باشد.
وی گفت: باید از تمام منابع در همه بخش ها و مناطق برای توسعه استان استفاده کنیم.
استاندار خراسان رضوی افزود: اگر همدلی بین یکدیگر باشد می توان به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب دست یافت و در این شرایط نگاه به دولت باید عوض شود زیرا دولت فقط می تواند زیرساخت ها را برای مردم آماده کند.
رزم حسینی با اشاره به اقداماتی که در مرزهای شرقی کشور انجام شده است گفت: طی پنج سال آینده تمام تجهیزات مورد نیاز مرزبانی و نیروهای مسلح در مرزها آماده شده و مرزهای این کشور به سیستم های نوین مجهز می شود.
وی در ابتدای ورود به شهرستان صالح آباد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.
انفکاک یکی از بخشهای تربت جام از این شهرستان با تاسیس 'صالح آباد' به عنوان بیست و نهمین شهرستان خراسان رضوی در مرز ایران و افغانستان، آذر ماه امسال از سوی وزارت کشور ابلاغ شد.
شهر صالح آباد در 90 کیلومتری شمال شرقی تربت جام با هشت هزار و 625 نفر جمعیت در قالب دو هزار و 198خانوار در 174 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
3027/8005 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.