آیت الله سید احمد علم الهدی روز سه شنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته و تمام اصول آن را حفظ کرده ایم. اهمیت نظام در احیا و ادامه اصول انقلاب است.
وی ادامه داد: امروز اصول اولیه انقلاب اسلامی قویتر از گذشته است. استکبارستیزی، ولایتمداری مردم و حمایت و دفاع از مستضعفان از جمله این اصول هستند که پر قدرتر از همیشه وجود دارند و دشمن به خاطر حفظ این اصول نتوانسته کاری انجام دهد.
امام جمعه مشهد گفت: انقلاب اسلامی برای خارج شدن اسلام از انزوا بود. نظام ابزار و اهرم انقلاب است اگر اصول آن حفظ نشود شکست می خورد.
وی افزود: انقلاب تمام نشده و به آخر خط نرسیده است. پیروزی انقلاب اسلامی هم نهایی نیست، انقلاب ما وسط راه است. این انقلاب آغاز پیروزی بود. نظام اهرمی در دست انقلاب است تا زمانی که امام عصر(عج) ظهور کند و پرچم اسلام را دست بگیرد.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: انقلابهای مختلف در کشورهای دیگر هیچکدام به چهل سال نرسید و فقط انقلاب کمونیستی شوروی 60 سال عمر کرد که در همان دهه های نخست از اصول اصلی خود منحرف شد.
وی گفت: همچنین به برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد اشاره و بیان کرد: هنر هفتم و جشنواره فیلم فجر هم باید دید چقدر در نشان دادن انقلاب موثر است. خیلی از هنرمندان در سفره انقلاب هنرمند شده اند و باید ببینیم هنر فیلم، تئاتر و موزیک آنها چقدر در خدمت اهداف انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: باید به دشمن ثابت کنیم که چهل سالگی انقلاب را هم دیدیم و دستاوردهای آن را به مردم نشان دادیم. رسانه ها و مطبوعات هم باید کار کنند.

* 778 برنامه برای دهه فجر
رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی خراسان رضوی هم در این نشست گفت: 25 کمیته مختلف برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با یکدیگر همکاری می کنند.
حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی افزود: تاکنون 778 برنامه تهیه شده است. راهپیمایی در 149 نقطه استان، عطرافشانی مزار شهدا و گلباران ماکت ورود امام خمینی(ره) به میهن از جمله برنامه ها است.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.