* روزنامه خراسان:
این روزنامه با روتیتر 'گزارش دیوان محاسبات از خصوصی سازی برخی شرکتهای دولتی' در تیتر نخست نوشت: واگذاری ارزان به نااهلان
عکس نخست خراسان نیز با عنوان 'غیرحرفه ایهای احساسی تاریخ ساز نمی شوند' تصویری از بازی فوتبال شب گذشته میان ایران و ژاپن است.

* ویژه نامه خراسان رضوی:
'ارتقای بهداشت، توسعه درمان' تیتر نخست این ویژه نامه و گزارشی در خصوص توسعه شاخصهای بهداشتی و درمانی در استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است. عکس نخست این ویژه نامه نیز تصویری از تقدیم لایحه بودجه 8470 میلیاردی سال 98 شهرداری به شورای اسلامی شهر است.

* روزنامه قدس:
این روزنامه در تیتر نخست به نقل از رئیس قوه قضائیه نوشت: دادستانها برای مبارزه با گرانی به خط می شوند
عکس نخست قدس نیز با عنوان 'مدافعان زبان فارسی' تصویری از اعتراض مدنی جوانان فرهنگ دوست افغانستانی به تغییر واژه 'خیابان' توسط شهرداری هرات است.

* ویژه نامه قدس:
این ویژه نامه در تیتر نخست به نقل از عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نوشت: مافیا اجازه واردات گوشت ارزان را به مشهد نمی دهد
عکس نخست ویژه نامه هم با تیتر 'شاخصهای توسعه کاشمر در 40 سالگی انقلاب رشد چشمگیری دارند' تصویری از حضور خبرنگاران در کاروان رسانه انقلاب است.

* روزنامه شهرآرا:
'اکران ناقص' را در تیتر نخست برای گزارشی در خصوص عدم تعیین تکلیف اکران فیلمهای جشنواره فجر در مشهد نوشت.
شهرآرا در دیگر تیتر صفحه نخست با عنوان 'هشت هزار میلیارد برای مشهد نود و هشت' تصویری از تقدیم لایحه بودجه شهرداری به شورای اسلامی شهر چاپ کرد.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.