به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی و مدیران باشگاه فوتبال پدیده افزود: شما و همکارانتان در باشگاه پدیده با شروع کار از صفر با وضع اقتصادی موجود و ورشکستگی شرکت پدیده، این باشگاه را به نقطه اوج رسانده ‌اید که نشان ‌دهنده نبوغ شما در این باشگاه است.
وی اظهار داشت: این را بدانید در محضر حضرت امام رضا (ع) عمل شما، عمل ارزشی است چون این شهر و استان آبروی حضرت ثامن الحجج (ع) است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سرمایه ‌گذاری در این عرصه بسیار ارزشمند و پربرکت خواهد بود و امیدوارم نظر عنایت حضرت امام هشتم (ع) شامل شما شود.
امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: در بسیاری از عرصه ‌ها پیشرو بودیم و هستیم اما در ورزش اینگونه نبود، شهر ما در عرصه ورزش، شهر ورشکسته‌ ای بود و کمک دستگاه ‌های دولتی هم شامل تیم ‌های شهر ما نشد، کمک به این تیم ‌ها سبب احیای ورزش در شهر و استان خواهد بود.
وی با بیان اینکه وجهه جهانی مشهد در منظر اسلام، توجه بیشتر به ورزش این شهر را می ‌طلبد گفت: در عرصه بین ‌المللی هم حضور چهار میلیون زائر خارجی در شهر می‌ تواند جلوه بین ‌المللی خوبی برای مشهد به دنبال داشته باشد.
در این دیدار مسئولان باشگاه پدیده، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گزارشی از وضعیت این باشگاه فوتبال و آخرین تحولات آن در زمینه انتقال این باشگاه ارائه کردند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.