ابوالفضل عباسی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: علاوه بر این پیشرفتها در عرصه های مختلف دفاعی و سیاسی نیز به لطف این اعتماد دستاوردهای بسیار به دست آورده ایم و به همین خاطر است که با ما دشمنی می کنند.
وی اظهار داشت: هر مشکلی که در کشور وجود دارد ناشی از عدم توجه به نگاه انقلابی است، در کشور بن بست وجود ندارد اگر به جوانان اعتماد شود دانشجویان می توانند در زمینه رفع مشکلات اقتصادی راه حل ارائه دهند.
وی گفت: هویت جنبش دانشجویی، ضد استکباری، ظلم ستیز و در جهت مقابله با استکبار است و این رویکرد در طول هشت سال دفاع مقدس، جهاد علمی کنونی دانشجویان و حل مشکلات مردم از نمونه های عملی رسالت جنبش دانشجویی است.
عباسی افزود: هرجا نگاه انقلابی وجود داشته، ملت مشکلات را رفع کرده اند و هر جا با حکومتهای سلطه گر رابطه داشته ایم ضرر کرده و حتی دستاوردهای گذشته را نیز از دست داده ایم.
وی با بیان اینکه معاهدات بین المللی از جمله اف.ای.تی.اف به نوعی حافظ منافع کشورهای سلطه گر و قدرتمند و نوعی استعمار جدید است اظهار داشت: گفته می شود در روز بررسی لایحه اف.ای.تی.اف درهای مجلس را بر روی نمایندگان بستند تا کسی خارج نشود، لطفا رئیس مجلس در این زمینه روشنگری نماید.
وی گفت: از شورای نگهبان به خاطر نگهبانی واقعی در برابر اف.ای.تی.اف تشکر می کنیم و از مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز می خواهیم تصمیم شایسته در این زمینه اتخاذ کند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.