همزمان با شب هفدهم ربیع الاول، فرخنده میلاد با سر سعادت رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) درحرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، همزمان با شب هفدهم ربیع الاول همه ورودی‎ها، صحن‌ها و رواق‌های حرم رضوی چراغانی و زائران و مجاوران با دلی مملو از ارادت و دلدادگی به این حریم قدسی مشرف شده تا خجسته میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) را به امام رضا(ع) تبریک عرض کنند.

در گوشه و کنار این مضجع نورانی زائران ومجاوران این عید فرخنده را به یکدیگر تبریک گفته و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) را بر زبان خویش جاری می‌کنند.

ویژه برنامه شب میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) قبل از اذان مغرب در رواق امام خمینی(ره) آغاز شد و تا ساعت 19:30 ادامه داشت.

در بخش اول مراسم شب میلاد، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به ایراد سخنرانی و در ادامه ذاکران و مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) در مدح و منقبت رسول الله(ص) و امام صادق(ع) به سرودخوانی پرداختند.

گفتنی است، بخش دوم برنامه‌ها نیز بعد از آیین نقاره‌زنیِ شبِ میلاد، در رواق امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی محمدرضا طاهری برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.