به گزارش ایرنا، مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان هدف از برگزاری اینگونه نشست ‌های شبکه ‌سازی تخصصی را توسعه مهارت‌ ها و توسعه شبکه مخاطبین هوش مصنوعی دانست.
علی جاهدی گفت: در این نشست‌ ها، شرکت‌ های فعال، متخصصان و نخبگان و همچنین علاقه‌ مندان و مشتریان بالقوه مرتبط با موضوع محوری گردهمایی حضور می یابند.
وی با بیان اینکه گردهمایی مزبور با همکاری استارت آپ واکاویک برگزار شد افزود: نشست های بعدی در این حوزه با همکاری علاقه مندان و فعالان بومی استان ادامه خواهد یافت.
مدیرعامل استارت آپ واکاویک هم در این نشست گفت: هدف از برگزاری این رویداد توسعه اکوسیستم هوش مصنوعی است و طبق برنامه ریزی انجام شده این گردهمایی با موضوع هوش مصنوعی و سرویس‌ های پردازش متن در چهار شهر شیراز، رشت، اصفهان و تبریز ادامه خواهد داشت.
آرمان فاطمی افزود: منطق ما در برگزاری این رویدادها سرعت بخشیدن به توسعه شبکه افراد فعال و علاقه مند به هوش مصنوعی، آشنایی کسب و کارهای هر منطقه با راهکارهای هوش مصنوعی، بسترسازی علمی و استفاده از نظرات و تجربیات استادان دانشگاه در زمینه کسب و کار است.
در این گردهمایی دکتر محسن کاهانی عضو هیات علمی و رئیس آزمایشگاه وب دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان مهمان ویژه در ارتباط با هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی سخنرانی کرد.
سیدمعین قدسی از بنیانگذاران استارت آپ واکاویک هم با موضوع راهکارهای پردازش متن برای کسب و کارها به سخنرانی پرداخت.
در این مراسم شرکت کنندگان به شبکه سازی و انتقال تجربیات پرداختند و تالار گفت و گوی آنلاین هوش مصنوعی و پردازش متن نیز معرفی شد.
6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.