آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد افزود: هیچ جریانی در بحث زیارت اربعین چه در جاده و رفت و آمد جاده ای، چه در حوزه امنیتی و ورود و خروج به کشور مانند نیروی انتظامی درگیر خدمت رسانی نیست.
وی ادامه داد: جریان زیارت اربعین باید به صورت قرارگاهی مدیریت شود. امید است شما و دیگر عزیزان انتظامی با زحماتی که در بحث زائران اربعین انجام دادید در زمره یاران امام حسین(ع) و خادمان ایشان منظور شوید.
امام جمعه مشهد همچنین گفت: مجموعه فعالیتهای نیروی انتظامی و تدابیرش در بحرانها مایه افتخار است.
آیت الله علم الهدی همچنین به معرفی فرمانده جدید انتظامی خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: بازگشت سردار تقوی به این استان‌ و به عنوان فرمانده انتظامی خراسان رضوی از عنایات و الطاف امام رضا(ع) است. نوکری امام هشتم(ع) و خادمی ایشان از همه خدمات بالاتر است لذا امیدوارم با اخلاصی که دارید در این مهم موفق باشید.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه خدماتی، عملیاتی، فرهنگی و اجتماعی برای زائران اربعین گفت: حضور پرشور دلباختگان حسینی(ع) در کنگره عظیم اربعین موجب شد تا این مراسم باشکوه خاصی برگزار شود و خوشبختانه تا به امروز هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است.
سردار حسین اشتری افزود: یکسری ناهماهنگی در موضوع ارز و مسائل گمرکی داشتیم که خوشبختانه با پیگیری سریع ناجا و تلاش همکاران ما به خوبی مدیریت شد.
وی با تقدیر از پشتیبانی و حمایتهای امام جمعه مشهد از نیروی انتظامی گفت: این حمایتها برای کارکنان ناجا که عزم خدمت به مردم، انجام تکالیف و ماموریتهای مختلف و متنوع را دارند موجب دلگرمی و انگیزه است.
فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز برای شرکت در مراسم معارفه و تودیع فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان رضوی به مشهد سفر کرد.
7507/3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.