به گزارش روز شنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر شاپور بدیعی افزود: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و ایام سوگواری به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) زائران بسیاری از داخل و خارج استان در قالب کاروان زائران پیاده راهی مشهد می شوند.
وی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی ‌های انجام شده زائران پیاده که دارای فرم ارجاع ستاد هماهنگی بهداشت و درمان زائرین پیاده استان هستند ، از خدمات بستری و اقدامات درمانی رایگان در تمام سطوح در بیمارستانهای زیر پوشش بهره‌ مند خواهند شد.
وی گفت: تمام پایگاههای اورژانس 115 جاده ای و شهری، بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی استان و شهر مشهد، آمادگی کامل برای خدمات رسانی به هرگونه حادثه احتمالی در این رابطه را دارند.
بدیعی افزود: اورژانس های بیمارستان های استان خراسان رضوی، بخش های بالینی و اتاق های عمل با تامین کادر پزشکی و پرستاری و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی به زائران پیاده آماده هستند.
به گفته سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع)، پارسال 401 هزار و 738 زائر پیاده در دهه آخر صفر به مشهد مقدس وارد شدند که در بین آنان عده ای از کشورهای آفریقایی، افغانستان و پاکستان و برخی کشورهای آسیایی نیز حضور داشتند.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.