حبیب الله آسوده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد از مدجویان کمیته امداد خراسان رضوی شامل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب زیر پوشش خدمات حمایتی این نهاد در سطح استان هستند.
وی ادامه داد: 25 هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان و سه هزار و 200 نفر آنان را دانشجویان و طلابی تشکیل می دهند که در مدارس، دانشگاهها و حوزه های علمیه خراسان رضوی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: این نهاد از دانش ‌آموزان با اهدای بسته ‌های نوشت افزاری و کمک هزینه تحصیلی و از دانشجویان با پرداخت بخشی از شهریه دانشگاه و کمکهای مبتنی بر نیاز آنها حمایت می کند.
وی افزود: امسال در این چارچوب 35 هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان تحت حمایت مستقیم و دریافت کننده کمکهای موردی کمیته امداد در سطح خراسان رضوی اهدا شده است.
آسوده دیگر اقدامات حمایتی کمیته امداد از دانش آموزان و دانشجویان را برگزاری کلاسهای آموزشی، مشاوره‌های فردی و گروهی تحصیلی، اردوهای آموزشی تشویقی و نظارت بر دوره تحصیل توسط رابطان فرهنگی برشمرد.
200 هزار خانوار با جمعیت نیم میلیون نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی قرار دارند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.