محمد بخشی محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارش هایی از سوی سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه ورزش مبنی بر انجام تخلف هایی در این رشته ورزشی و برخی اعزام ها به خارج از کشور بدون هماهنگی با نهادهای مربوطه موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: تمام اعزام های ورزشی به رقابتهای برون مرزی باید با هماهنگی شورای برون مرزی وزارت ورزش انجام شود و اعزامهایی که به صورت شخصی یا برای شرکت در اردوهای ورزشی صورت می گیرد نیز باید با هماهنگی هیاتهای ورزشی و حراست اداره های ورزش و جوانان انجام شود.
وی گفت: حراست اداره های ورزش و جوانان نیز در صورت مشاهده تخلف در این اعزام ها باید موضوع را به دستگاه قضایی اعلام کنند.
بخشی محبی افزود: در ورزشهای رزمی استان به جز برخی اعزام ها بدون هماهنگی با نهادهای مرتبط ، در برخی سبک ها نیز تخلفاتی وجود دارد و استانداردها رعایت نمی شود که این موضوع باید از طریق هیات ورزشهای رزمی پیگیری شود.
وی اظهار داشت: دادستانی مشهد آمادگی پیگیری هرگونه تخلف در حوزه ورزشی را دارد.

* توضیح هیات ورزش های رزمی
رئیس هیات ورزشهای رزمی خراسان رضوی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی اعزام بدون مجوز یک تیم کیک بوکسینگ از نیشابور به کشور گرجستان، این هیات از برگزار کننده این سفر شکایت کرد.
وحید اسحاقی افزود: فرد متخلف که پیش از این نماینده یکی از رشته های رزمی در استان بود به دلیل برخی تخلفات از این سمت کنار گذاشته شده و این هیات نیز با وی قطع همکاری کرده بود.
وی اظهار داشت: این مربی کیک بوکسینگ حدود 2 ماه قبل هفت ورزشکار زن و مرد را بدون دریافت مجوز از سوی هیات استان و شورای برون مرزی وزارت ورزش به کشور گرجستان اعزام کرد که این هیات در پی شکایت والدین یکی از ورزشکاران به دادگاه نیشابور از موضوع اطلاع یافت.
وی گفت: هم اکنون شکایت مزبور از سوی این هیات و از طریق حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و دادسرای مشهد در حال پیگیری است.
رئیس هیات ورزشهای رزمی خراسان رضوی خبر احضار روز گذشته خود به دادسرا را تکذیب و آن را مراجعه به دادسرا برای پیگیری تخلف یاد شده عنوان کرد.
7505/ 3221/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.