به گزارش ایرنا مردمی که برای بلوغ این پیروزی خون دل ها خوردند و 40 سال از جان و مال در مقابل هجمه های داخلی و خارجی گذشتند.
انقلابی که بر پایه اسلام ناب محمدی پایه ریزی شد و مدیریت معمار کبیر انقلاب از آن جنبشی منحصر به فرد ساخت. انقلابی که مردمی بود و امروز هم پس از 40 سال مردم صاحب اصلی آن هستند.
شکست منافقین و صدام از مهمترین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی بوده و امروز هم پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب ضربه ای سهمگین بر پیشانی بدخواهان و معاندان جمهوری اسلامی ایران زده است.
بدون شک بار دیگر مردم ایران با حضور پرشور و حماسی خود در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
دبیر شورای سیاستگذاری و راهبردی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی گفت: مقابله با اندیشه استکباری در ذات مردم انقلابی ایران است و امسال مردم با حضور پرشور خود حماسه ای نو خواهند آفرید.
حجت الاسلام احمد ملایی افزود: برخلاف تصور برخی افراد که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کاهش دهنده حضور در ایام الله خواهد بود اما مردم ایران در 40 سال گذشته نشان داده اند که در اوج کمبودها هم پشتیبان نظام و ولایت هستند.
وی اظهار داشت: دست اندازی معاندان انقلاب در روند نظامی که تمامی خواسته های آنها را نقش برآب کرده، دور از انتظار نیست و مردم ایران سال هاست به این روند عادت کرده اند.
وی گفت: تشکیل نظام ولایی هزینه هایی هم دارد و از آنجا که انقلاب اسلامی موجب تزلزل کدخدایی آمریکا شده، آنها با عزمی جزم به دنبال براندازی حکومت اسلامی در ایران هستند اما مطمئنا بسی خیال خام است.
حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی محدود به ایام خاصی نیست افزود: همواره با ترسیم افق آینده امیدبخش و نگاه آرمانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی این رویداد تاریخی را پاس خواهیم داشت.
وی ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارایه کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی در اصول بنیانی، تبیین کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین نقش بی بدیل ولایت فقیه در پیروزی انقلاب باید مدنظر قرار گیرد.
وی گفت: تقویت قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی از طریق مشارکت گسترده مردم در مراسم و برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برای مقابله با جنگ نرم گسترده دشمنان محقق خواهد شد و جمهوری اسلامی به عنوان یگانه نظام دارای جامعیت و کارآمدی در برقراری مردم سالاری دینی خواهد درخشید.

** مردم هوشیارند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: مردم ایران هوشیارند و هر موقع که به دلیل فشارهای مختلف احساس بر حضور کمرنگ بوده است مردم ولایی و انقلابی ایران همه جهانیان را با حضور حماسی خود غافلگیر کردند.
محمدرضا فخر افزود: تجربه نشان داده که این مردم حتی به تهدیدها هم برای خلق حماسه توجهی نداشته اند و تهدید صدام برای بمباران راهپیمایی 22 بهمن تهران و حضور وصف نشدنی مردم گواهی روشن بر این سخن است.
وی بیان کرد: حضور مردم همواره به قوام و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی معنا داده است و امسال هم مانند سال های گذشته وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ نظام، پیشانی استکبار جهانی را به خاک خواهد مالید.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل جوان بازگو شود تصریح کرد: به یقین با همه محدودیت ها کفه ترازوی دستاوردها از محدودیت ها پیشی خواهد گرفت و مردم ایران هم با درک بالایی که دارند، می پذیرند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: رسانه ها نقش تعیین کننده ای در مقایسه دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دارند و باید به عنوان یک رسالت به تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بپردازند.
وی بیان کرد: این دستاوردها با آزمون و خطا بوده است که اگر عناد دشمنان و دست اندازی آنها را حذف کنیم با نگاهی متفاوت به قضایا برخورد خواهیم کرد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.