به گزارش ایرنا فرماندار نهبندان روز دوشنبه در آیین بهره ‌برداری از این طرح ها گفت: بیش از 50 هزار نفر از مزایای این طرح ها برخوردار شدند.
ماشاءالله کریمان خراسانی افزود: روکش آسفالت جاده نهبندان - زابل، اجرای آبیاری تحت فشار در روستای دغال به نمایندگی از 13 پروژه بخش کشاورزی، پل هوایی روستای بندان، ساختمان دهیاری و مهمانسرای روستای چاهبک به نمایندگی از 31 پروژه دهیاری های بخش مرکزی امروز به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: طرح هادی روستای کهنو به نمایندگی از 6 طرح روستایی، افتتاح یک باب حوض انبار به نمایندگی از سه طرح امور عشایری شهرستان، بهره برداری از روشنایی معابر روستای خوانشرف به نمایندگی از 11 طرح برق رسانی از جمله طرح های افتتاحی در نهبندان است.
فرماندار نهبندان گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای خدمت بهتر به مردم توسط مسئولان است چرا که مردم شایسته بهترین خدمت‌ها در عرصه های مختلف هستند.
وی اضافه کرد: امیدواریم با اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید، بتوانیم شاهد بهره مندی مناسب از هفته دولت در شهرستان نهبندان باشیم.
شهرستان نهبندان با 26 هزار کیلومترمربع مساحت از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.
نهبندان در جنوب استان خراسان جنوبی با فاصله 200 کیلومتر از مرکز استان یکی از نقاط کمتر برخوردار از حیث وضعیت اقتصادی و در عین حال غنی به لحاظ فرصت های سرمایه گذاری از جمله معادن و سنگ های تزئینی، کشاورزی و گردشگری به شمار می رود.
972 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در استان مرزی خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.