سید شرف الدین اختر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای 50 جشن محله از جمله برنامه های این دهه در فردوس است.
وی ادامه داد: نمایندگی بنیاد بین‌ المللی غدیر فعالیت خود را از سال 1392 در شهرستان فردوس آغاز کرد و هدف اصلی این بنیاد تبیین فرهنگ غدیر در جامعه است.
اختر با اشاره به برنامه ریزی ستاد غدیر از سه ماه گذشته گفت: تاکنون 12 نشست کاری با ادارات، سازمان ها، دهیاری ها، خیرین محلات و اصناف برگزار شده و با همکاری نهادهای مختلف، برنامه‌های متنوعی در دهه امامت و ولایت در شهرستان فردوس اجرا می شود.
مسئول نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر فردوس با اشاره به اینکه سبک و سوی فعالیت‌های بنیاد غدیر اجتماعی کار کردن است، افزود: علاوه بر برگزاری مراسم جشن در سطح شهر فردوس، جشن های باشکوهی در 23 روستای این شهرستان نیز برگزار می ‌شود.
اختر، نواختن زنگ ولایت در حوزه علمیه الزهرا، توزیع گوشت در روز عید قربان، برگزاری نشست های بصیرتی و گفتمان غدیر، برگزاری نمایشگاه قربان تا غدیر، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مسابقه کتابخوانی را از جمله برنامه های دهه امامت و ولایت در فردوس عنوان کرد.
وی گفت: برگزاری مراسم کوهپیمایی بانوان با عنوان لبیک یا خامنه ای و مسابقه دوچرخه سواری تجدید پیمان با ولایت ویژه نوجوانان و جوانان، برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع غدیر، ایستگاه سلامت و نیز یادواره شهدای ولایی روستای برون از دیگر این برنامه ها است.
مسئول نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر فردوس اظهار داشت: جشن تجلیل از منادیان ولایت و سادات روحانی، نشست تخصصی کتابخوان ویژه بانوان، تجلیل از کارمندان سادات ادارات، برگزاری کرسی تلاوت قرآن، نمایشگاه تازه های نشر و برگزاری جشن های محله ای غدیر از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت در این شهرستان است.
9865 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.