به گزارش ایرنا مرتضی رئیسی روز پنجشنبه در دهمین جلسه کمیته اشتغال شهرستان فردوس اظهار داشت: با توجه به اینکه سهمیه خراسان جنوبی از محل اعتبارات روستایی مشخص شده و چون این اعتبارات شناور است باید پروژه های بزرگ سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد و روند پرداخت تسهیلات به این پروژه‌ها با تسهیل و سرعت بیشتری انجام شود تا برای اختصاص و تامین تسهیلات به این طرح ها با مشکل مواجه نشویم.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس نیز گفت: امسال هفت میلیارد و 767 میلیون تومان تسهیلات اشتغال در قالب مشاغل خانگی، تسهیلات روستایی و طرح تکاپو به شهرستان فردوس اختصاص یافته است.
حمیدرضا صولتی تصریح کرد: یک میلیارد و 497 میلیون تومان از محل تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی و تاکنون 608 میلیون تومان آن محقق شده است.
وی تعهد اشتغال شهرستان فردوس در سال جاری را 749 نفر اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون 88 نفر در سامانه رصد ثبت نام و 12 درصد تعهد اشتغال شهرستان نیز محقق شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس گفت: نیروگاه های خورشیدی و مرغداری های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی نیز می‌توانند از تسهیلات لازم برخوردار شوند و تا یک ماه آینده تیم ارزیاب تسهیلات روستایی در شهرستان فردوس حضور پیدا می‌کند.
وی افزود: کمیته امداد با 24 درصد، بنیاد شهید با 57 درصد و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با 33 درصد بیشترین تحقق تعهد اشتغال در شهرستان فردوس را به خود اختصاص داده‌اند.
9865*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.