به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا بابایی در خطبه ‌های نمازجمعه فردوس افزود: ما خواستار این هستیم که مسببان اصلی این حرکت در تهران به اشد مجازات برسند.
وی گفت: انسان های فهیم و دانا همواره از دنیا برای آخرت خود توشه بر می‌گیرند چرا که دنیا را محل عبور و مزرعه آخرت می‌دانند.
امام جمعه فردوس بیان کرد: به استناد روایات، کسانی که از مرگ می‌ترسند آنهایی هستند که خانه دنیا را آباد کرده اند و خانه آخرتشان خراب است و لذا طبیعی است که حاضر نیستند از یک محل آباد به یک محل خراب کوچ کنند و بر همین اساس از مرگ می‌ترسند.
وی حرکت به سمت اشرافی گری و اعتماد به بیگانگان را از جمله تهدیدهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: برای اینکه از این تهدیدها آسیبی به ما نرسد می‌بایست با نگاه به درون از زندگی‌های اشرافی پرهیز کنیم و با مدیریت جهادی به کار و تلاش خود ادامه دهیم.
حجت الاسلام بابایی قرارداد 2030 را یک دستورالعمل از طرف غرب و اروپا برای آموزش و پرورش ایران دانست و گفت: کانون خانواده در غرب و اروپا منهدم شده و آنها با قرارداد 2030 که برای آموزش و پرورش ما دیکته کرده‌اند؛ می‌خواهند خانواده‌های ما را نیز مانند خودشان منهدم کنند و بر همین اساس پمفلت‌ها و کتاب‌هایی را بین دانش‌آموزان توزیع می‌کنند که واقعا انحرافی است.
وی اضافه کرد: افرادی کمپین‌هایی را در فضای مجازی راه می‌اندازند و تأکید می‌کنند که دین اسلام دین رأفت و مهربانی است و موضوعات مهمی همچون جنگ و جهاد را می‌خواهند نادیده بگیرند که سخن آنان در این کمپین سخن حقی است ولی پشت صحنه آن اراده باطل خوابیده است.
امام جمعه فردوس گفت: این افراد می خواهند جنگ و جهاد که عزت اسلام به آن وابسته است را نادیده بگیرند و از خاطر مردم پاک کنند و صحبت نکردن از جنگ و جهاد خواست و توطئه دشمنان است.
وی همچنین از مردم خواست فرزندان خود را به سربازی امام زمان در حوزه های دینی بفرستند و افزود: امروز برای ارتقای فرهنگ دینی نیازمند طلبه‌های جوان و بااستعداد هستیم.
9865*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.