به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد شمس الدین روز یکشنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی که به ریاست استاندار در بشرویه برگزار شد افزود: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را اقتصادی می دانند که آسیب پذیر نباشد و مشکل معیشتی مردم را رفع کند.
وی ارتقای فرهنگ کار و تلاش را از دیگر مولفه های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: قناعت گری و جلوگیری از ریخت و پاش و توکل به خدا از دیگر شاخص های اقتصاد مقاومتی است.
وی بیان کرد: مبنای تولید ثروت در دنیا به تولید علم وابسته است و در این حوزه باید تلاش شود.
امام جمعه بشرویه با اشاره به توزیع عادلانه فرصت ها به عنوان یکی دیگر از شاخص های اقتصاد مقاومتی یادآور شد: این امر موجب دفاع از حق مظلوم می شود.
وی گفت: مبارزه با اخلالگران و بازرسی مستقیم بر داد و ستد مردم از دیگر شاخص های اقتصاد مقاومتی است که بر آن تاکید فراوان شده است.
حجت الاسلام شمس الدین افزود: مبارزه با ثروت های بادآورده و انجام سیاست های رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی از دیگر شاخص های اقتصاد مقاومتی است که با انجام بیانات معظم له در این حوزه به جایگاه واقعی خود دست خواهیم یافت.
استاندار خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در آغاز سفر به شهرستان بشرویه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام و ساختمان فرمانداری این شهرستان را افتتاح کرد.
شرکت در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با حامیان دولت از برنامه های سفر یکروزه استاندار خراسان جنوبی به بشرویه است.
استاندار خراسان جنوبی از تابستان امسال تاکنون به شهرستان های طبس، نهبندان، قاین، درمیان، سربیشه، فردوس و بشرویه سفر کرده است.
استان خراسان جنوبی 11 شهرستان و بیش از 760 هزار نفر جمعیت دارد.
شهر بشرویه در 300 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.