سردار رمضان شریف روز شنبه در حاشیه اجتماع بزرگ 9 دی در بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 9 دی بیانگر دست های پشت پرده استکبار و تاریخچه انقلاب اسلامی است و مردم همیشه در صحنه ایران باید در این باره تفکر و تدبیر کنند.
وی بیان کرد: 9 دی حماسه ایست که در تاریخچه انقلاب اسلامی موجب ختم فتنه ای بزرگ در کشور شد و انقلابیون باید از این مبحث درس بگیرند.
وی ادامه داد: دشمن سال 88 قصد داشت ضربه های سنگینی به حیثیت سیاسی کشور وارد کند که از هیچ تلاشی چشم پوشی نکرد و 9 دی فرصت مناسبی است که به ابعاد مختلف طراحی های دشمن بپردازیم.
رئیس ستاد قدس و انتفاضه کشور با بیان اینکه حضور مردم مانند باطل سحری بر افکار شوم استکباریان است گفت: فتنه های جدید هر کدام پس از دیگری در راه خواهند بود اما آنچه مهم است رابطه معنوی و عمیق مردم با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است که با روشنفکری مردم حوادثی اینچنینی همواره با شکست مواجه خواهد شد.
وی تصریح کرد: دشمن از شادابی و طراوت مردم در مساله انتخابات 88 سوء استفاده کرد و با ایجاد فتنه مشکلاتی را به وجود آورد ولی حضور مردم بعد از هشت سال بدون شک مشتی محکم بر دهانشان خواهد بود.
سردار شریف گفت: حضور جوانان انقلابی در این راهپیمایی حماسی، تاریخچه انقلاب اسلامی را بار دیگر بازگو خواهد کرد تا سربازانی را برای پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب تربیت کند.
آیین بزرگداشت 9 دی که پس از حضور میلیونی مردم در نهم دی سال 1388 روز 'بصیرت و میثاق امت با ولایت' نام گرفت، با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین همچنین مسیر مسجد امام حسین (ع) تا میدان قدس را راهپیمایی کردند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.