علیرضا زمانزاده روز دوشنبه در نشست هماهنگی روز جهانی قدس افزود: گروهک تروریستی داعش و حامیانش به خیال خام خود با انجام عملیات های کور سعی در ایجاد خلل در امنیت و آرامش کشور داشتند.
وی ادامه داد: با پرتاب موشک از درون مرزهای ایران بعد از سال ها، دشمنان فهمیدند که برهم زدن آرامش و شهادت هموطنانمان بی پاسخ نخواهد ماند.
زمانزاده با تاکید به برگزاری پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس اضافه کرد: در این روز مردم به دشمنان به ویژه آمریکا و اسراییل نشان خواهند داد که به فرموده مقام معظم رهبری این ترقه بازی ها هیچ رعب و وحشتی را در دل مردم ایجاد نمی کند.
به گزارش ایرنا، فرماندار بشرویه تاکید کرد: امروز دشمنان دنیای اسلام از حضور یکپارچه و اتحاد مسلمانان که در اعتراض به اقدامات غاصبانه رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین دوشادوش یکدیگر حرکت می کنند، واهمه دارند.
وی ایران اسلامی را پرچمدار دفاع از مظلومان دنیا به ویژه مردم فلسطین دانست و ادامه داد: امام خمینی (ره) با نامگذاری و بنیان گذاشتن این روز ،جهان اسلام را به وحدت در برابر خطر بزرگ اسراییل فراخواند.
زمانزاده یادآور شد: در شرایطی که خطر اسراییل،امروز متوجه همه خاورمیانه و سرزمین های اسلامی است، انسجام و وحدت مسلمانان در باره موضوع فلسطین و مقابله با خوی تجاوزگری اسراییل، تنها راه سربلندی اسلام و مسلمانان است.
راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه این هفته ساعت 11 از میدان امام خمینی (ره) شهر بشرویه آغاز می شود.
امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کردند.
در این روز علاوه بر ایران اسلامی در بسیاری از کشورهای اسلامی در حمایت از مسلمانان فلسطین راهپیمایی برگزار می شود و مردم خشم و انزجار خود را به رژیم صهیونیستی و حامیان آن نشان می دهند.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز راسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550**خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.