رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در این مراسم افزود: سال گذشته اقدامات زیادی در حوزه های بهداشتی و درمانی استان صورت گرفت که قابل توجه است.
دکتر کاظم قائمی گفت: راه اندازی دومین دستگاه MRI بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند، افتتاح و راه اندازی سلامتکده طب سنتی حکمت شرق در مزار شهدای باقریه بیرجند، افتتاح همزمان هزار تخت روانپزشکی در کشور به صورت وب کنفرانس با بهره برداری از 96 تخت در سه بیمارستان استان از جمله این اقدامات بود.
وی بیان کرد: اجرای پروژه بهسازی و توسعه اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند و اورژانس بیمارستان شهدای قاین، آغاز ساخت 22 مرکز جامع سلامت و سه پایگاه سلامت، جذب 64 پزشک متخصص در مرکز استان و شهرستان ها از دیگر اقدامات این دانشگاه در سال 95 است.
به گزارش ایرنا، قائمی اظهار کرد: پارسال بخش جراحی مغز و اعصاب در شهرهای قاین، فردوس و طبس و اتاق عمل جراحی عمومی در بیمارستان های 32 تختخوابی درمیان، سربیشه و سرایان راه اندازی شد.
به گفته وی ورود تجهیزات 22 واحد تک نفره زایمانی به استان و افتتاح و راه اندازی مجتمع فرهنگی رفاهی سلامت از دیگر اقداماتی بود که سال 95 در استان انجام شد.
خراسان جنوبی با 769 هزار نفر جمعیت 11 بیمارستان در همین تعداد شهرستان تابعه استان دارد که با 950 تخت بیمارستانی فعال به بیماران خدمات دهی می کند.
در این مراسم از استادان برتر تجلیل شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7557*2047* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.