بی بی عصمت سرفرازی روز دوشنبه در بازدید از کارخانه سیمان باقران افزود: طرح گاز رسانی به کارخانه سیمان باقران پیگیری تا هزینه های گازرسانی به این واحد تولیدی کاهش یابد.
وی با اشاره به اینکه سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شد، بیان کرد: تلاش ما نیز تحقق این شعار است.
وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار امسال تلاش خواهیم کرد قوانین دست و پاگیر در بخش تولید بررسی و حل شود تا زمینه اشتغال جوانان استان ایجاد شود.
به گفته وی مقام معظم رهبری چند سال را با رویکرد اقتصاد و توسعه نامگذاری کردند که بیانگر دغدغه ایشان در حل مشکلات اقتصادی در جامعه است، باید تمام مسئولان در هر بخشی در راستای رونق تولید استان تلاش کنند.
همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سال 1395 پیگیری های زیادی در خصوص راه اندازی کارخانه سیمان باقران انجام شد که این تلاش ها در سال96، به نتیجه رسید.
به گفته وی آغاز فعالیت تولیدی کارخانه سیمان باقران ظرفیت خوبی در راستای اشتغال شهرستان مرزی درمیان است.
وی با بیان اینکه در سال جاری 6 طرح بزرگ صنعتی استان با ظرفیت اشتغال 2 هزار نفر افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت از مشکلات صنعتی استان مطلع هستند و تلاش آنان حل این مشکلات است.
اسدیه مرکز شهرستان درمیان در 100کیلومتری شرق بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.