مهدی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در درمیان اظهار داشت: در ایام پایانی سال 95 و نوروز 96  بیش از 9.5 تن سیب درختی، 21 تن پرتقال،15 تن گوشت مرغ منجمد، 19 تن برنج هندی و 10 تن شکر در سطح شهرستان درمیان توزیع شده است.

وی افزود: در راستای توزیع این کالاها 10 واحد صنفی در زمینه توزیع میوه تنظیم بازار و 13 واحد منتخب درخصوص توزیع گوشت سفید، شکر و برنج تنظیم بازار به مردم خدمات ارائه دادند.

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت درمیان تصریح کرد: 50 واحد صنفی در قالب طرح فروش فوق‌العاده شامل گروه کالایی کیف و کفش و پوشاک، آجیل  و خشکبار و موادغذایی کالاهای خود را در این ایام با تخفیف به مردم ارائه کردند.

صادقی اظهار داشت: 40 واحد صنفی نیز در زمینه سایر خدمات از قبیل مکانیکی، تعویض روغن، رستوران، ساندویچ و تاکسی تلفنی در ایام نوروز به صورت کشیک فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 96 از 15 اسفند 95 تا 15 فروردین امسال در سطح شهرستان گفت: در این مدت 9 گشت مشترک با ادارات ذیربط و تعداد 240 مورد بازرسی نوبتی به منظور پایش بازار کالاها و خدماتی که در این مدت افزایش تقاضا دارند از سطح واحدهای صنفی انجام شده که در این راستا یک پرونده به ارزش 3 میلیون و 500 هزار ریال تشکیل شده است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605708
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.