محمد حسین اشرفی در گفت‌وگو با مهر اظهارکرد: اداره کل تعزیرات خراسان‌جنوبی همچنان رسیدگی به تخلفات اصناف در حوزه احتکار، کم‌فروشی، عدم عرضه و گران‌فروشی را در راستای وظیفه ذاتی خود، آرامش بخشی به جامعه و اعمال قانون ادامه می‌دهد.

مدیرکل تعزیرات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در یک مورد با دریافت گزارش از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائن مبنی بر اینکه کم‌فروشی در دو نانوایی این شهرستان رخ می‌دهد، پرونده تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت.

اشرفی ادامه‌داد: متأسفانه در این دو نانوایی وزن چانه‌های نان کمتر از میزان مصوب بود و در حقیقت یک تخلف کم‌فروشی محسوب می‌شود.

وی یادآورشد: بعد از بررسی پرونده‌های این دو نانوایی و محرز شدن تخلف، متهمان در شعبه بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان قائن به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال بابت کم‌فروشی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: بازرسی‌ها و رسیدگی به شکایات در سطح استان همچنان ادامه دارد و هم استانی‌های عزیز در صورت داشتن هرگونه شکایت می‌توانند با تلفن گویای ۱۳۵ تماس بگیرند.

اشرفی ادامه داد: همچنین افراد در صورت شکایت از اصناف و یا مشاهده مورد تخلف در حوزه‌های مختلف چون گرانفروشی، کم فروشی و عدم عرضه می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی، گزارش‌ها و شکایات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1378213
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.