ناصر خوش‌خبر روز شنبه در آیین تودیع و معرفی مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی افزود: امسال انتخابات را پیش رو داریم که نقش ثبت احوال محوری و تاثیرگذار است و باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کرد.

وی ادامه داد: نباید تصور کرد این سازمان تنها در ثبت اسناد هویتی فعالیت دارد بلکه بر پایه دانش و نرم‌افزارهای مدرن پایه‌گذاری شده که سلامت، تسریع در کار و مدیریت زمان را در پی‌داشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به نقش ثبت احوال در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سایر اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم با جهل مقابله کنیم بخشی از اقدامات ثبت احوال تضمین کننده و افزایش دهنده ضریب امنیتی از حیث سوء استفاده از اسناد هویتی است.

وی بیان کرد: نام، شهرت، آوازه و اثربخشی اقدامات یک مسئول زمانی در باور مردم ماندگار می‌شود که خدمت و اقدامات صادقانه انجام داده باشد.

خوش‌خبر اضافه کرد: مسئولانی که توانسته‌اند نام خود را در فرهنگ استان خراسان جنوبی ماندگار کنند بدون شک خدمتگزار مردم بوده و برای آنان دلسوز بوده‌اند.

وی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی همیشه افرادی را در خاطره و افکار خود ثبت و ضبط کرده‌اند که منشا خیر و برکت بوده‌اند، انتخاب مدیرکل ثبت احوال استان از درون همین سازمان باعث ایجاد انگیزه، شور و شوق و تحرک و پویایی بین خادمان حوزه ثبت احوال خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: اقدامات نوآورانه خاصی توسط مدیرکل سابق ثبت احوال استان دنبال شد که سبب رضایت مردم شده بود که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه مسئولیت یک امانت است و باید به صاحب آن برگردانده شود یادآور شد: زمانی مسئولیت شیرین خواهد بود که ما مسئولیت‌پذیر باشیم و برای اعتلای سازمان و ارایه خدمت بی‌منت از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

خوش‌خبر گفت: بدون شک سازمان‌هایی می‌توانند موفق باشند که توجه به قانون، اصول اخلاقی، کار مضاعف، تلاش بیش از پیش و خدمتگزاری بی‌منت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: ثبت احوال از جمله سازمان‌های تخصصی است که همه اقشار جامعه به نوعی با آن در ارتباط بوده و هستند و ارتباط بین مردم و این سازمان قطع شدنی نیست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اقدامات سازمان ثبت احوال در حوزه پایگاه جمعیتی، بسترساز خدمات سایر دستگاه‌ها است تصریح کرد: اقداماتی که توسط کارکنان خدوم ثبت احوال شامل ثبت وقایع چهارگانه انجام می‌شود، مسیر سیاست‌گذاری‌ها را مشخص می‌کند.

وی عنوان کرد: در هر مکان و موقعیتی اگر از تخصص، علم و دانش استفاده کنیم خروجی آن کم‌هزینه و تاثیرگذاری آن برای جامعه هدف بسیار زیاد خواهد بود.

خوش‌خبر یادآور شد: خراسان جنوبی در برخی از اقدامات دارای رتبه یک کشوری است این استان و مردمان آن می‌توانند در همه شاخص‌ها در سطح کشور اول باشند چون اعتقاد و باورشان به اهل بیت (ع) و نظاره‌گری انفاس قدسیه شهدا است و هر جا این شاخص‌ها باشد در برنامه‌ها خیر و برکت خواهد بود.

وی گفت: در یک سازمان یا دستگاه اجرایی زمانی می‌توانیم به توفیق برسیم که همه کنار هم باشیم، همانطور که امروز اگر جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد رمز آن همدلی، اتحاد و وحدت بین همه اقشار است.

۷۵۵۷* ۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.